9 juli 2010

Jobb/Dagis

Sitter här och har jätte ont i magen Gråter på måndag är de dags för jobb/dagis bara de att Cajsas vanliga dagis har semesterstängt (borde förbjudas) så hon ska gå på ett tillfälligt dagis med nya lokaler OCH nya fröknar
Hon ska gå måndag kväll o sen tis dag och så ska jag va med en timme på måndag innan jag åker till jobbet bara de att dagis har sabbat de så att de är inte samma fröken på måndag o tisdag så känns så taskigt att lämna Cajsa hos helt främmande människor
Hade jag bara vart lite smartare så hade jag tagit mammaledigt resten av sommaren så jag sluppit denna oro.
Kan inte njuta av min sista semesterhelg då jag verkligen har så SJUKT ont i magen av oro Gråter De har gått så bra förr så vill inte att de ska pajjas av detta!

Om dagis nu ska va så osmarta att stänga så kan dom väl i alla fall erbjuda inskolning för dom minsta barnen som man inte kan förklara läget för Förstår inte varför man inte kan sätta in vikarier som man gör i vården istället? Då är ju i alla fall lokalerna och barnen desamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar