30 augusti 2010

Sjukstuga IGEN

Igår gick vi en liten promenad till ett kalas vi skulle till, de tog kanske 10 minuter vardera väg i Cajsas takt då hon fick gå själv. Väl hemma så har jag SKIT ont i mina fogar i bak Gråter Fattar inte hur jag ska stå ut i 25 v till...

På kvällen sen började jag känna mig febrig o på natten vaknade jag av 38,9 o frös som skam så de fick bli alvedon så har frusit o svettats om vartannat inatt.
Kan inte komma ihåg att jag jobbat en hel månad sen Cajsa kom till världen, förstår va dom menar med att barn ofta blir sjuka på dagis, de är liksom antingen hon eller jag. Tur de blir bättre med åren när barnen växer upp och byggt upp ett bättre immunförsvar

Ne nu blir de soffläge o 2 nya alvedon. Tur jag har en så snäll dotter som leker själv för de mesta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar