28 februari 2010

FotoLek o Kalas

Igår va vi på kalas hos svärmor o då lekte jag lite med kameran, va ett tag sen jag hade lusten att fota! Ska börja på fotokurs på Tisdag :)

När jag köpte min kamera för drygt ett år sen så fick jag med ett bordsstativ, efter som de va ett bordsstativ så la jag inte ner så mycket energi på de då jag trodde de bara gick att ha litet men så lekte Fredrik lite med de igår o då visade de sig att de gick att göra jätte stort :)

Tränade lite på att fota i RAW, e skit kass på de men övning ger färdighet och jag hoppas på stora förändringar efter fotokursen :D
Som sagt ni får ha överseende med mina bilder i RAW, visar dom mest för att ni ska se vad mycket man kan justera dom i PS.

Cajsa leker med en åsna

Testbild på lego

Ryggbild på Cajsa som ligger o ritar
Cajsa går i mammas fotspår, hon leker att hon fotar med stativet
(fotat i JPEG)
Och en bild på sötaste Albin som sussar i sin mammas knä.
(fotat i JPEG)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar