25 februari 2010

Tradera

Jag har inte nänmt i bloggen att jag syr lite ibland men de gör jag o jag sydde för ett tag sen en mössa o ett par byxor till Cajsa i härliga sommarfärger men byxorna har hon nästan växt ur utan att hunnit använda dom (tänkte ha dom till sommaren) mössan passar bra till sommaren men eftersom jag tänkte sälja byxorna på tradera så la jag till mössan så de blir ett sett, är nog enklare att sälja då.
Jaja de jag vill komma till är att budgivning pågår och jag är mycket nöjd med buden :) De e ju trotts allt hemmasytt :)

2 Par sett som ligger ute på tradera.
Bilderna är kopierade från tradera (sparade dom aldrig på datorn) där av den enorma storleken, klicka på dem så ser ni fullskärm.

1 kommentar:

  1. Hej. Vilka snygga kläder!! Vad duktig du är, jag skulle också vilja sy men det är ju så svårt å ja har inget tålamod ;) Tycker det är svårt med mönster också! Hoppas du får dem sålt till ett bra pris :D

    SvaraRadera