23 februari 2011

Tripp Trapp Stol

Idag köpte vi en ny matstol till Cajsa, en vit begagnad tripp trappstol.
Hon sitter jätte bra i den!

Annars då...
Jo dagarna rullar på och lilleman har hunnit fylla en månad och på Måndag börjar Fredrik jobba igen :( undra hur de kommer gå, jag kommer nog va sjukt trött!
Fredrik säger att de kommer bli semester för honom =)

Fabian verkar ha lite ont i magen, gasig. Jag har oxå ont i magen fast i mina magmuskler, tror jag överansträngt dom.

Förra veckan låg jag och Cajsa magsjuka men Fredrik o Fabian klarade sig som tur va =)

Cajsa älskar sin lillebror o ska va där o pussa o krama o hjälpa till hela tiden men man får ha koll för hon testar vad man kan o inte kan göra med honom, som om man kan peta på ögonen eller stoppa fingrarna i munnen.
De är inte lätt att va 2 år o nyfiken o inte veta va som är rätt o fel.

Cajsa har blivit väldigt gnällig men tror de är hennes sätt att söka uppmärksamheten.

Idag gav jag mig ut själv med 2 barn för första gången, apoteket o ICA, de gick jätte bra o båda barnen satt/låg snällt i vagnen. Efter ICA gick Cajsa själv o hon va så snäll =)

1 kommentar:

  1. Känner igen det där. Thea testar hela tiden och har också blivit gnälligare. Det tar tid att vänja sig och de är duktiga! Man får inte glömma att de "stora" tjejorna faktiskt bara är 2 år!

    SvaraRadera