2 juni 2009

20årspartajj

Direkt efter konfirmationen åkte vi hem och hämtade resesäng, pyjamas och gröt till Cajsa för att bege oss till Kinne-Vedum för att fira Simon som fyllt 20 år i veckan.
Även där blev det god mat, grillad kyckling med klyftpotatis och massa olika såser till.
Sen blev det lite kubb och annat spel.
Jag somnade kl 23 i soffan för jag va helt utmattad men dom andra satt uppe ett tag till så kl 1 blev jag väckt för att åka hem.

Simon fick en upplevelsepresent som innebar att få köra porche eller ferrari (tror jag de va) i x-antal minuter.
Det fanns så mycket olika upplevelser på den sidan, skulle vilja testa flera av dom! Tror sidan heter www.liveit.se men jag kommer inte in så ska kolla vidare på de och återkommer.

Tårtkalas ute i solen!

Simon när han öppnat sin present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar