29 juni 2009

Bikini

Va på stranden idag och innan vi åkte märkte jag att bikinin man hade som gravid absolut inte sitter lika bra längre på hängtuttar med degmage så blev till att beställa en ny nu ikväll och tur som jag hade så hittade jag en jag gillar på rea =) skyndade på frakten me vilket kosta 20 kr extra så jag får de inom 48 timmar, sammanlagt gick allt på 200 kr.

Denna överdel
hoppas den kan dölja degmagen =)
Dessa trosor fast i svart

Sambon vill helst att jag ska ha BH men jag vill dölja min "fina" magge =) hoppas på att den sitter bra så jag slipper skicka tillbaka, e ju så omständigt.

Har ju förresten en del innestårende bilder men orkar inte just nu i denna värmen, ska fixa bilder på rabatten och även bilderna på Cajsas första dopp i vänern (idag) hon älskade att bada så länge vi va på de grunda där de va varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar