13 oktober 2010

Done...

Japp nu är de beställt, blev dom beiga "lågskorna" o dom vita stövlarna, köper i stort sätt alltid svart så ville ha nått nytt, hoppas jag blir nöjd!
Är ju inte värre än att man kan byta annars =)

Dessa blev de till Cajsa, är bra med varmfodrade stövlar så här års tycker jag, för kallt för hennes vanliga stövlar (hon kan inte få på sig dom med en tjockare strumpa i) och de är för varmt för hennes vinterkängor.


Imorn ska Cajsa till dagis och jag ska passa på att måla dekorationer...
Nya idéer har poppat upp i mitt huvud =)
KL: 10:30 ska jag till MVC och efter de blir de marknaden, måste köpa strumpor till mig och Cajsa, tur de är så billigt där!
16 par (eller va de t o m 18 par) för 100 kronor! 8 var =) Strumpor är nog nått som nästan varje Götenebo köper på marknaden =)
Ska även kika på stickade yllesockar till Cajsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar