9 november 2012

Lekplatsen

Va på den nya lekplatsen idag och ja jag va lite besviken...
Missuppfatta mig inte för jag är supernöjd att de äntligen finns en i Götene och barnen hade jätte roligt!
MEN de kunde finnas vanliga gungor och nått för dom mindre barnen.
Som tur e så är Fabin en tuff grabb som fixar de mesta men jag fick ju hela tiden va på min vakt för de va så nedrans högt!

Efter lekplatsen blev de leksaksaffären för att få visa vad man önskar sig, dom fick faktiskt med sig varsin grej hem oxå :p
Cajsa fick ett set med vingar, spö o diadem så hon kan leka "tingeling" och Fabian fick en liten traktor med släp.
Sen blev de ICA för att köpa Fredagsgöttat o sen hem.


 
Han hade tur när de stanna här,
många åk som fortsatte hela vägen ut på mattan, på rygg!



Åka hem... Glöm de!!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar