8 november 2012

Slutat Röka...

Nästan...
På söndag är de 5 veckor sen jag "slutade röka" första veckan va jätte jobbig o än värre blev de på helgen när jag va me några kompisar o red, då föll jag för suget o tog "sista" av Natalie några ggr den dagen.
Kände mig jätte misslyckad men trotts jag blossat på henne halva dagen så kom inte de där enorma suget tillbaka och när man ska sluta röka är de jobbigast att tänka att jag ska ALDRIG mer få röka...

Har alltså lyckats hålla mig ifrån att köpa o röka hemma utan bara rökat på kompisar när jag träffat dom, typ helgerna. Har funkat kanon men snart så sparkar väl mina kompisar/syskon mig i baken o säger att jag får f*n köpa mina egna cigg ;)

Jag är i alla fall nöjd så här långt!
Ett steg i rätt riktning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar