13 december 2010

MåndagMorgon

Imorses vaknade jag halv sex för att pinka, sen gick ja o la mig men kunde inte somna om för jag va törstig så bara att gå upp igen.
När jag sen väl försöker somna om på nytt så börjar Fredriks mobil som han snoozar på i en halvtimme sen går han upp o brötar o letar kläder, lagar mat o grejer.

När han väl åkt så visste jag att de inte va långt kvar tills jag skulle gå upp och väcka Cajsa till dagis så då kunde jag inte somna om för de...
Summan av kardemumman = Jag är inte längre van att vakna så tidigt så är grymt trött men antar att graviditeten gör sitt angående tröttheten oxå!?

Tänkte åkt till Gina idag då jag inte hann med de sist men väntar tills på Torsdag så kan jag ta Albin o Cajsas sista julklapp me.
När man tror man är klar så kommer man på mer grejor =) fast detta är smågrejor så inget märkvärdigt.

Cajsa är lika trött som mig idag, sitter och kollar på barnprogrammen med välling i handen/munnen som hon glömmer dricka så får påminna henne med jämna mellanrum så hon hinner dricka upp den innan dagis =)

Är grymt sugen på mjölk men våran räckte bara till ett halvt glass, varför är de alltid så, att när man väl är sugen på nått så är eller tar de alltid slut!?

Hmm, ja detta blev ett inlägg om allt och inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar