2 december 2010

MVC v28

Har vart på MVC och allt såg bra ut idag me =)
Är i v 27+4 och hade enbart ökat 1 kg på 3 veckor istället för 1 kg i veckan...
Fick beröm av min BM =) verkar som att "cykelturerna" gör sitt!
Så skönt att ha hittat ett sätt att kunna röra på sig utan att de gör ont!

  • SF-mått: 27 cm
  • Vikt 78 kg
  • Hjärtljud: 152 slag/minuten

Värdena med Cajsa i samma vecka:
  • SF-mått: 29 cm
  • Vikt: 77 kg
  • Hjärtljud: 140 slag/minuten
Magen är mindre denna gång, BM sa att de kan bero på antingen mindre bebis eller att bebisen ligger längre ner, jag tror på längre ner då de ibland känns som att h*n ska sticka ut en hand eller två...

Nästa MVCbesök blir i v30, dagen innan julafton =)

Just de, jag bad om att få hem journalen från förlossningen/BB då jag aldrig fått den så nu ska jag sätta mig och läsa lite, 5 sidor =)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas att allt är bra med er.
    Tycker det är så roligt att följa din blogg för du har ju samma bf datum som jag hade med Wilmer.
    Kram Malin

    SvaraRadera