28 mars 2011

Härliga Vårväder

Har vart ute på eftermiddagen och lekt i sandlådan.
När Fredrik kom så fortsatte han va ute med barnen medan jag va på efterkontrollen på MVC.
De gick bra förutom att jag fortfarande har äggvita i urinen så ska lämna ett nytt urinprov om ca 2 veckor. Blodtrycket låg bra (med blodtrycksmedicin) ska till vårdcentralen om en månad och kolla upp de igen.

Nu har vi vart inne en liten sväng och snart ska vi hela familjen ta en promenad till syster Jennie, jag ska slinga mitt hår och Fredrik ska hjälpa mamma att bära upp en TV.
Ska bli spännande att se hur lång tid de tar att gå dit då Cajsa ska gå själv så hon inte somnar i vagnen, hon har nämligen inte vilat middag idag och jag vill inte att hon ska vila så här sent.

På Torsdag ska jag till frissan och de ska bli så skönt att få klippa bort de slitna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar