6 mars 2011

Nu Jäklar

Nu gäller de, nu ska gravkilona bort!
Nu är de slut på sötsaker o då menar jag alla sötsaker! Kommer bli svårt då jag ska ha 2 fikadagar med massa mammor här i veckan plus att jag har ätit godis/kakor varje dag sen den 28/12...

När jag blev inlagd på sjukhuset så va de mitt enda nöje att få äta godis så åt dagligen o nu sitter sötberoendet så hårt så jag blir tokig men jag måste bli av med de för tro mig de är inte bra för tänderna de känns!!!

Vill tappa ca 15 kg så de e bara att börja kämpa!
Vill inte börja träna förens efter återkontrollen på MVC, vill veta att allt är läkt ordentligt först.
Får tänka på vad jag äter o ta promenader för att bygga upp kondis o muskler igen (de e som bortblåst men kanske inte så konstigt!)
När återkontrollen är gjord blir de till att anmäla sig till Life Club igen o sen köra zumba med Cajsa i vardagsrummet för de tror jag både hon o jag har nöjje av =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar