6 maj 2010

FK

Förra månaden va mycket sjukdomar i familjen vilket led till att denna månaden har vart en sån månad som gått plus minus noll på kontot.
Min brunkräm är slut och Cajsa är i behov av en vår/sommar jacka.

Idag när jag granskade mitt konto för att se så att jag har råd att tanka och åka till Gbg så fick jag se att jag fått in extra pengar på kontot =)
Har alltså hittat en positiv grej med försäkringskassan, dom har udda utbetalningsdagar, såna dagar som man inte alls räknat med att få pengar på =)

I em åker jag in till stan och köpa jacka till Cajsa, brunkräm till mig och tanka bilen så allt är klart för Gbg imorn, åker direkt efter jag hämtat Cajsa på dagis.
Tänkte faktiskt fråga på dagis om dom har möjlighet att trixa lite med hennes vila så att hon bara sover en liten stund på förmiddagen så kanske förhoppningsvis hon vill sova ner till Göteborg oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar