31 maj 2010

Håll Tummarna

Dom flesta vet nog vad de är vi hoppas på men vill inte gå in på något än, vill veta lite mer först men jag skulle ändå vilja be er att hålla tummarna för oss!!!

Idag har jag tränat med Sofie o Aida, de blev ett flowinpass.
Har ju vart så mycke sjuka så man blivit förslappad så de va riktigt gött att faktiskt komma iväg idag!

Har även städat idag (VÄLBEHÖVLIGT) gick förbi almanackan kl 10:30 och kikade lite hur jag jobbar i veckan och då fick jag se att jag skulle ju för f*n va på utvecklingssamtal på Cajsas dagis kl 10:30 :O fick slänga mig på telefonen, ursäktade mig att jag totalt glömt bort de! De va så pinsamt! Jaja imorn kl 10:30 ska jag dit istället, lär ju inte glömma de igen om man säger så...
Cajsa ska med men hon ska leka ute med barnen så länge. Spännande att se vad dom har att säga samtidigt som man är lite nervös.

Ne nu blir de duschen för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar