12 maj 2010

Inte Alls Nöjd

När jag va i Gbg så blekte jag håret och de blev alldeles för ljust, vitt sönderblekt!
Gick till frissan idag för att lägga i mörkare slingor för att få en lite mer neutralare lock igen men när frissan sköljt ur så är de ingen skillnad alls och jag min tönt säger inte att jag är missnöjd =(

Som tur är så är jag vän med den ena frisören på FB så skickade ett medelande till henne där, hoppas dom vill göra om de kostndsfritt då jag är jätte pank och fick betala 560 kronor för ett resultat som inte blev som de skulle, som inte ens syns om man säger så =(

Jag hade sett mig ett resultat mer så här med folie slingor fast ljusare, men de är inte de väsentliga utan de är att att de inte syns någon skillnad ALLS!
Jag litar ju på frissören att de ska blir bra de hon tipsar om men ne jag blev inte alls nöjd =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar