6 maj 2010

Staden

Efter jobbet hämtade jag Cajsa och så åkte vi till stan.
Köpte brunkräm och mascara till mig på kicks och på H&M köpte jag en jacka och mössa till Cajsa och en marinblå blomma (för den är väl marinblå) till mig som jag ska ha på Albins dop.
Jag och Fredrik ska va faddrar ihop med Veronicas bror och tjej och vi som står där uppe ska ha nått inslag av marinblått och eftersom jag inte äger något blått så får de bli en liten broschblomma, bättre än inget =)
Lite av Dagens köp

Igår när Cajsa skulle sova så hade hon lite feber igen (38,5) men inget inatt o inget imorse så hon fick åka till dagis idag men väl på dagis så hade hon vart hängig, gnällig (inte gråtit men gnällt/gnytt) och inte ätit något så vet inte om de är något som hon är på väg att åka på, IGEN....
Får se va termometern visar ikväll, har hon feber så blir de inget dagis imorn!

Nu softar hon framför Lotta på bråkmakargatan med vatten och en knäckemacka, hon älskar knäckemacka!

Uch, låter som jag svälter henne, vatten och knäckebröd =O de e faktiskt så att de va hon själv som bad om att få de =)
Ne nu ska jag gå och förbereda lite middag.

1 kommentar:

  1. tänkte köpa en sådan till dej idag men ja visste inte om du ville ha en sån=)

    SvaraRadera