4 maj 2010

Tisdag

Idag vaknade Cajsa 7:30, alldeles lagom tycker jag som dock ändå är aptrött *gäsp*
känner att de blir till att vila middag med lillfisen idag, tror jag är så trött sen jobbhelgen och att jag va iväg i Trollhättan igår.

Snart ska vi gå en promenad om jag orkar sen vila sen duscha och göra mig i ordning, sen stan för att köpa brunkräm till mig och mössa till Cajsa och sen hem till Annelie för mamma-barn fika, 8 mammor & 8 barn, ska bli så roligt att träffa alla igen! Va så länge sen jag såg en del av dom, 2 stycken har till och med fått barn igen o 2 stycken går i väntans tider. De går så fort!
Bild från förra våren/sommaren.

Nu hör jag att Cajsa lärt sig ytterligare en låt:
♫"ajöss min far, ajöss min mor, ajöss min syster & min bror. Nu reser jag till fjärranland och kommer ej igen. Tror jag trallalala, tror jag trallalala tror jag trallalala, tror jag tralalalalala"♫
Hon är så duktig vår lilla sessa!
Måste få med de på film nån gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar