15 mars 2010

Lunch

Idag blev de panerad torsk med potatismos och smögensås, snabbt och lätt.
Jag och Cajsa satt och åt medans Fredrik låg i soffan, han sa hela tiden -Jag kommer snart! Stackarn är inte pigg.
Jag och Cajsa mår båttre, vi fick väl den mildare varianten för att vi radan haft magsjukan en gång i år!? Jag blir i alla fall hemma imorn med för de bör ju gå 48 timmar och de e jag ganska hård på denna gången för jag är ett levande bevis på att man kan åka på skiten 2 ggr så stannar hemma tills de e helt väck med baskiluskerna så man inte för de vidare och blir smittad igen.

När vi var färdig ätna jag och Cajsa så fixade jag till matlådor och Fredriks mat (han kom aldrig) under tiden somnade Cajsa :O 2 dagar i rad på underliga ställen, hon kan konsten att sova obekvämt! Tänk om man hade så lätt för att somna istället för att ligga o vrida o vända :D


Så här mycket åt Fredrik, ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar