31 mars 2010

VC

Tycker inte att vårdcentralen här i "byn" är mycket att hurra för.....
Kommer in till läkaren och han säger inte ett knyst utan jag får börja prata och så säger att hon ser pigg ut.
Jag har inte sagt att hon e trött och hängig jag har bara sagt att hon hostat en månad.
Han lyssnar lite på lugorna o skriver ut brikanyl. That's it!
Innan jag kom till VC så märkte jag att Cajsa inte kissat sen igår men de nonchalera han bara som att jag va koko i huvudet.
Är de bara jag som hört att om barn inte kissat på 8-12 timmar så ska man kolla upp de? Hon hade ju ändå inte kissat på 14,5 timme.....
Jaja, kissar hon inte innan lunch så ringer jag 1177 igen för tillbaka till VC går jag inte!
De värsta av allt är att detta är en läkare som jag hade förtroende för som jag stött på förut på Cajsas alla BVCkontroller men nu skönk han i mina ögon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar