26 april 2010

Orolig

Våran lilla skorpa har forfarande feber och hon vill inte ha nått annat än vatten, inte ens kakor :(
Hon sov till 10 idag, vaknade vid 6 & 8 & 9 och bad om vatten sen somna hon om. Inte ens när jag gick upp följde hon med...
Nu sitter vi i soffan och jag har fått i henne 100 ml välling o vatten.
Stackars liten! Näsan rinner på henne så hon blir arg o slemhostan skär i halsen på henne.

Tog fram rutschkanan åt henne men hon rör inte en fena för de utan sitter fortfarande i mitt knä och tittar på Madicken.
Hon dricker ju vatten och kissar i alla fall, de e huvudsaken!

Har bett Fredrik köpa med chokladpudding och choklad så vi kan skämma bort henne lite, känner just nu att hon får äta vad hon vill bara hon äter och bygger upp lite energi igen!

Till råga på allt så sitter jag oxå med feber :(
Jag klarar mig i alla fall, är mer orolig för vår utslgna dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar