16 april 2010

ViaSat

I höstas bytte vi från boxer till viasat och de ångrar vi. Vi träffade en försäljare här på marknaden.
Först krånglade parabolen, försäljaren hade ljugit för oss om hur en lägenhetsparabol fungerade så viasat gubben som kom hit o skulle sätta upp den skrattade bara åt oss, stressad som han va så blev han bara surare o surare.
När vi väl fått ordning på parabolen så krånglar kanalutbudet, försäljaren hade kryssat i sport istället för film enligt viasat när jag pratade med dom, för att få ordning på de så kopplade dom om mig 4 ggr i telefonen och försökte få de till vårt fel men på vårt avtal som vi fick av försäljaren så va de klart o tydligt ikryssat film!! Jag och Fredrik kollar aldrig på sport så varför skulle vi vilja ha dom kanalerna?

En sak som är fruktansvärt störande de är att man kan inte få in våra lokala nyheter på 4 :an utan de är Stockholms lokala nyheter, vad har vi för nytta av deras nyheter???
Tur vi har en TV till i sovrummet!

I alla fall, nu har de börjat krångla, speciellt på 5:an.
När man tittar på ett program så fryser bilden hela tiden, o då menar jag hela tiden!
Jag e så dum så jag vill inte ringa dom om hjälp för orka att de ska komma hit en sån där sur o stressad snubbe! Väntar hellre i hopp om att de ska sluta...
Så fort denna bindningstid är över så försvinner parabolen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar