1 april 2010

Träning

Har vart på träning med Sofie, Aida och Sara.
Vi va bokade på ett corepass och när de va över så va de box coh de passet va långt ifrån fullbokat så vi hakade på de oxå. Säger bara de att FY FANvad jag är dåligt tränad!!!
HELT SLUT, mjölksyra i benen så jag höll på att ramla :)

Men Så gött nu efteråt!!!
De satte till o med igång aptiten :) Jag som jämt e sötsugen kom hem och va sugen på allt annat utan socker. Satt o valde mellan rostat bröd, varma mackor, ostmackor o köttbullemackor.
De blev köttbullemackor med ett stort glas jos, orkar dock knappt hålla glaset för jag bara skakar :)

Lär ha fett med träningsverk på tåget imorn men de är de värt :)

Mina skor förresten dom börjar kännas bättre ska bara gå o köpa plåster sen i förebyggande syfte. Inte kul att få skoskav!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar