30 april 2010

Varma Koppen

Har tänkt ändra mitt liv f o m idag!
Då jag äter alldeles för mycket sötsaker så ska jag försöka lägga ner de och samt motionera varje dag så idag har jag vart på 40 minuters promenad och sen blev de en varma koppen (kyckling) till lunch, brukar annars slinka ner en muffins eller två :O
Varma koppen smakade i alla fall jätte gott och va ju så enkelt att göra, att jag inte testat de förut!?

I helgen blir de mega jobb för min del, åker nu på em och lämnar Cajsa på dagis och sen ser jag inte henne förens på sent på söndag :(

Undrar vad vår dotter har för dille på att hälla ut all flytande vätska på golvet? Mjölken i glaset ska ut och helst torkas med snutten, vattnet i flaskan ska ut på golvet och de oxå torkas med snutten.
Sen har hon även en dille på att alltid byta glas, alltså hälla över från sitt glas till ett annat och sen dricka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar