10 april 2010

Uppe Med Tuppen

Kl 6:30 gick jag upp idag för att Cajsa vaknade klarvaken...
Idag ska jag o Sofie leka med barnen på lekplatsen om jag orkar :O
De e ju så typiskt för Cajsa vaknar så sjukt tidigt o behöver sova igen vid 11-12 o Engla (Sofies dotter) vaknar så sjukt sent o kl 12 har vi bestämr dejt på skolans lekplats med lunchmackor. Hoppas vädret blir bra så de får en att bli motiverad till att gå dit för nu e jag så jäkla trött!
Ska snart hoppa in i duschen med Cajsa så kan ju hoppas på att man piggnar då!

Igår kväll va Virre här med sin son o så hade vi fredagsmys medan våra karlar va på bio o buffé.
Virre va snäll o gick till ICA o handla lite så vi kunde göra kycklingsallad med Tzatsiki o Vitlöksbröd, Mumma! När hon va på ICA så passade jag Albin, Cajsa är ju där o pillar hela tiden :) hon stoppar i nappen o tar ur den o så håller hon på tills man säger nej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar