15 mars 2009

Dagen efter

Jösses Amalia vad jag är TRÖTT!
Kom iväg på festen, drack alldeles lagom! Hade jätte kul och de känns skönt att jag tog mig i kragen trotts att jag hade en mage som levde totalt rövare innan skjuttsen väl kom!

Men som sagt! Dagen efter.....
Idag tycker jag fortfarande att jag drack lagom, tjötade säkert hål i huvudet på dom flesta men de e som jag brukar göra på fyllan =D
Cajsa har varit jätte duktig inatt! Vaknade o åt en gång med barnvakten och en gång med mig men sen vaknade hon kl 7 och med tanke på att jag vart hemmkommen ca kl 2 och i säng kl 2.30 och matade henne 4.30 så e jag räääätt trött och mår hyperkasst pga dålig sömn och huvudvärk pga vinet.
Nu ska jag titta på TV och vänta innerligt på att kl ska bli 10 så jag kan väcka Fredrik så han tar Cajsa och jag får sova en sväng till. Vi kom överrens om de då han va upp igår.

Jaja, detta blir säkert ett långt och tråkigt inlägg men de blev en liten uppdatering i alla fall.
MEN de värsta av allt!!! Jag glömde kameran, jag glömmer aldrig min kamer, tar ju kort på allt liksom, men de har la o göra med mina nerver igår.
Kompisen tog lite bilder så hon ska skicka över några så får se om jag uppdaterar gårdagen igen med lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar