13 mars 2009

FestPremiär

Ja nu kommer antagligen det hända som jag skjutit på hur länge som helst, fest, pary!
Har bestämt mig till 99% av att ha min premiär imorn, Har inte festat sen Cajsa föddes, druckit har jag gjort i små mängder här hemma.
Adde fyller 25 år och har hemmafest och jag och Fredrik har fixat barnvakt som kommer hit och tar Cajsa här då jag är väldigt nojjig med att lämna bort henne så vill jag ha henne på hemmaplan första gången jag ska ha barnvakt =)

Jag bollar fortfarande med tanken att åka eller inte åka men jag har ju hela dagen imorn på mig att förbereda mig =D Skulle jag banga så kan ju jag och barnvakten (som är en av mina kära systrar förresten) ha en myskväll hemma.

Uppdaterar mer imorn då jag förhoppningsvis bestämt mig!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska gå på partyt=) Man behöver komma iväg lite och vara vuxen också=) kram

    SvaraRadera
  2. ÅK PÅ FEST!!! Som mamma måste man unna sig lite trevliga stunder i mellan åt UTAN barn. Visst man saknar dem men det känns alltid så himla bra efteråt. Även att lämna bort dem över en natt & bara va hemma med sin partner är guld värt.

    SvaraRadera