23 mars 2009

Frisyr, Hmm!

Ska till frissan på onsdag och vill ha lite hjälp.
För de första vet jag inte om jag ska klippa lugg eller inte och om jag ska fortsätta va blond eller färga de brunt igen, är grymt sugen på de bruna men kommer jag ångra mig? Är ju blond från början. Själv tycker jag att jag passade väldigt bra i de bruna och jag vill "förnya mig".

Den första bilden visar vad jag menar för lugg (fast lite lite kortare så den inte hänger så mkt i ögonen) Den andra bilden visar lite vad jag menar för frisyr på de övriga håret fast mer busigt och inte så mjukt lixom och inte heller så rundat kring ansiktet, jag ser ut som en barnunge då tycker jag =D


Vad tror ni? Kan jag passa i de tro?
Om de blir brunt eller blondt får frissan avgöra, kanske helt enkelt kommer hem med nån helt annan färg, vem vet? =D

Här kommer en bild på mig så ni vet hur jag ser ut nu, ni ser ju inte så mycket hår men ni ser ju min ansiktsform i alla fall =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar