25 mars 2009

Frissan

Va hos frissan idag....
Hmm, är jag nöjd? Vet inte, ångrar nog luggen men jag måste känna lite på de! Tvätta och styla som jag själv vill och känner jag mig själv rätt så blir de som vanligt att luggen hamnar i ett par spännen och de övriga håret i en toffs, är lixom det enklaste när man har småbarn, finns varken tid eller ork plus att lillan drar i det ständigt om jag inte sätter upp de!

Färgen då, det blev brunt, saknar redan mitt blonda men de är nog en vanesak =)
får känna lite på de me =) tills i sommar i alla fall!
Hade ju samma färg för 3 år sen fast då hade jag kortkort hår och va smal och de känns som att de va finare då men jag får se, de sliter ju på de som attan att göra det ljust igen så får låta solen bleka de i sommar och slinga sen, Kanske, om jag inte blir nöjd så måning om, vilket jag hoppas på då det är mildare för håret än att hålla på o bleka hela tiden!

En sak är säker i alla fall och det är att preben va bra mycket bättre förr innan alla utseendefixerad, nyutbildade blondiner började där, de ända jag såg vissa av dom frissörerna göra idag (va där i 2 timmar) va att pluta med läpparna, måla dom röda hundra ggr och ruffsa i håret samtidigt som dom speglade sig HELA tiden......
Tänker INTE gå dit igen och betala så mycket pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar