9 mars 2009

Projet Smal


Har vart iväg på en kort promenad med Sofie för hon skulle köpa vårgardiner och jag skulle köpa blöjor och en våg för i förrgår fick jag hem mitt sopppulver så nu ska jag byta ut två mål om dagen till soppa (smakar som jordgubbsschake, jätte gott!) och lägga av med alla sötsaker!

Jag har ca 9 kg kvar av mina graviditetskilon och ca 15 kg till min målvikt så nu ska de hända grejer!

Jag vet att soppor inte är de bästa men jag vill testa på de för att få en "skjuts på vägen" och se att jag faktiskt kan tappa kilon för nu står de fanimej still.

Så här ser min vikt och kropp ut nu:

Vikt: 73,7 kg.

Rumpa/höft: 109 cm.

Mage/: 96 cm.

Byst: 98 cm.

Min målvikt är 60 kg.

Vägde ca 55 kg när jag träffade Fredrik så just nu är jag ganska mycket större, men visst jag har fött barn för bara 6 månader sen men ändå, mycket godis o annat gott har de ju liksom blivit också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar