10 mars 2009

Timmerstockar

Alltså, Hur kan en sån liten männiksa dra sånna stora timmerstockar?
Jag pratar såklart om Cajsa, hon har snarkat så innerligt högt under vissa stunder inatt och ni kan ju då tänka er hur bra jag sovit med tanke på att jag brukar vakna bara hon rör på sig =)
Jaja, tur att de finns möjlighet att vila middag så man orkar med dessa förkylningar!


Glömde ju nämna igår att jag köpte en så himla söt klänning för endast 39 kr på NETTO =) Cajsa kommer bli så söt!






Förresten ni som kommenterar det jag skrivit här på bloggen, jag är inte otrevlig och skiter i att svara utan de är så att jag vet inte hur man gör och om man ens kan svara över huvud taget men de är la en sån sak jag kommer att lära mig inom sinom tid =D (Mirandas Mamma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar