18 november 2010

Bra Rutin

2 Nätter i rad så har Cajsa sovit från 20-9 och inget på dagen, känns som en bra rutin (fast på dagis får hon nog slumra en stund då de är mer aktivitet där)
Hon kommer in till oss mitt på natten men vad gör de? Hon somnar ju om direkt!
Så länge hon somnar i sin säng och låter oss sova själva största delen av natten så är de bara mysigt när hon kommer fram på sennatten =)

Jag dock har sovit sämre...
Cajsa har vart lite täppt i näsan och jag kan inte sova med en visslande näsa brevid mig så tog ett tag innan jag somnade om, sen började hon vrida o vända, tror hon hade lite ont av den täppta näsan men eftersom hon fortfarande sov så fick hon va.
Hon är inte förkyld/sjuk så de är väl bara en sån där trevlig "höstnäsa" som alla har nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar