7 november 2010

Pojke eller Flicka?

Gjorde precis ett test på nätet, vissa frågor är ju knas men dom hoppade jag över =)
Men i alla fall, testet visade 53% Tjej o när jag väntade Cajsa så visade den x% kille...

Jag har ingen aning om va de kan va nu men känns lite som en tjej men huvudsaken är att de är en frisk liten krabat som kikar ut =)

Vad tror ni andra att de blir?
Och tror ni att jag kommer gå över denna gången oxå?

Jag gick över med Cajsa, hon kom på 8:onde dagen över tiden, de startade på den 6:te.
Jag tror att denna förmodar komma ut någonstans runt den 5-6/3, är beräknad den 26/2.

2 kommentarer:

  1. Jag tror det blir en liten tös och att du slipper gå övertiden denna gången. Så jag gissar på den 25 eller 26 feb. :)
    Ska bli roligt och se hur det slutar. Hoppas innerligt att varken du eller jag behöver gå över tiden iaf. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på en pojk den 1 mars!

    SvaraRadera