8 november 2010

Tänd Lampa...

Ja så sov jag inatt, med tänd lampa!

Säger bara de att fy faan va jag sovit dåligt!
Trodde inte jag va så lättskrämd men jo tydligen så va jag de! Jag vaknade x-antal ggr och hade så jäkla svårt att somna om, inbillade mig massa grejer så fick sätta på TV:n för att inte höra massa konstiga ljud (inbillning).
Sista gången jag vaknade va för att jag va kissenördig men jag vågade inte gå upp så låg o vänta till Fredrik skulle gå upp till jobbet så jag kunde gå med honom upp =)
Ja usch o fy, i natt va jag nästan gråtfärdig så nojjigt rädd va jag!

Känner mig som ett litet barnsligt barn men ne en sak är säker ALDRIG MER "Paranormal Activity", de ryser i mig bara jag skriver titeln...
De lockar så gräsligt att se tvåan men jag vågar inte och jag vill inte utsätta mig för ännu en sån här jobbig natt.

Ska snart köra Cajsa till dagis och sen försöka sova ikapp timmarna jag missa inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar