11 november 2010

Jevla Bil

Vår bil har en tendens att inte starta när de är kallt ute men imorse starta den så fint när vi skulle till dagis men tror ni den starta när jag skulle från dagis???
Nepp....
Blev till att promenera och visst de är inte alls långt men för en med fruktansvärda problem med fogarna så känns de som en evighets väg att gå.
Fredrik ringde sin pappa som kunde smita iväg vid 14 och köra ner mig och starta bilen med startkablar medans jag hämtade Cajsa.
Tusen tack för hjälpen!

När vi skulle åka hem så tog vi ett varv runt Götene jag och Cajsa för att ladda upp batteriet lite.
Vi ska testa och se om de hjälper att byta batteriet, enligt volvo så är de inge fel på batteriet men "symptomen" tyder på att de är batteriet så vi ska ändå testa och hålla tummarna att de hjälper!

Jag vågar ju inte ge mig iväg för långt själv i fall den inte startar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar