17 november 2010

Ho Ho Ho

Nu på morgonen har jag lekt tomtenisse i Jultomtens verkstad, jag har nämligen slagit in paket och fixat med lite rim. Dock blir de inte många paket med rim i år =(

Är nästan klar med julklapparna och de känns bra för jag gillar inte att julhandla i julstressen bland allt folk!

Julklappslistan ser just nu ut så här:
  • Mamma & Janne = Nästan klart
  • Annelie & Tomas = Nästan Klart
  • Simon & Virre = Klart
  • Tobbe & Helena = Klart
  • Michelle = Klart
  • My = Ej klart
  • Cajsa = Klart
  • Albin = Klart
Längtar till jul!
Någon mer som saknar dom gamla julkalendrarna?

1 kommentar:

  1. Jag gör det!! Sunes jul var ju helt klockren! Det är så en kalender ska vara. Handla om förberedelser inför julen. De senaste åren har det varit så mycket trams tycker jag.

    SvaraRadera