30 november 2010

SkövdeTrip

Idag kom Veronica och hämtade mig o Cajsa för att åka till Skövde.
Blev en julgardin till köket, dock så passa den inte så bra som jag hoppats men de blir kanske bättre om man får upp lite julkrukor oxå, annars så här i efterhand så skulle jag nog köpt den vita :/

De blev även:
  • 6 ljuslyktor, enkla vita.
  • Tjocka svarta sockar.
  • Svart halsduk.
  • Pyjamas till Cajsa med matchande pyjamas till dockan.
  • Vitt tyg och kantband till babykorgen, äntligen!
    Får se om jag kanske fixar klart den imorn efter jag vart i stan hos kbt terapeuten. Har lite svårt att veta hur jag ska klä korgen men de faller förhoppningsvis på plats när jag väl sätter igång.
Blev en trevlig dag med lunch o fika på stan, på vägen hem var barnen trötta och gnälliga av att ha suttit still i stort sätt hela dagen.

Nu snosar Cajsa o dockan i sina nya outfits och jag o Fredrik ska krypa till sängs och kolla på film, bröderna karlsson tror jag den hette, är ju inget desperata på TV:n idag =(

Måste få skryta lite =)
Va i stan i Fredags för storhandling med och då bad Cajsa om att få gå på toaletten på jysk men där finns ju ingen toalett så sa att hon får hålla sig till nästa affär, in i bilen för att åka till Willys och där in på toaletten och lilltjejen kunde hålla sig hela vägen =) stolt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar