12 maj 2009

Förkylning? Tänder?

Undrar jag om det är förkyllning som Cajsa åkt på eller om det är tänder som kanske kan vara på g? Hon va jätte arg, gnällig och trött igår med hög feber och idag finns de inga tecken på sjuka mer än snor i & dreggel i massor.

Alla dom där "tecknena" som dom säger att man kan få har hon.

*Feber
*Snorig
*Dregglar
*Äter dåligt med fast föda
*Bajset luktar APA!!!

Vet inte om man ska tror på alla tecken då många jag pratat med säger att dom inte märkt nått då deras barn fått tänder.
BVC sa sist att dom tror på att dessa grejer händer vissa barn som får tänder medans det inte finns någon teori som säger att det faktiskt ÄR så.

Jaja de återstår att se =) känner inga tänder än i alla fall och har i stort sätt gett upp de då alla började tjöta redan när hon va 1 månad gammal och började dreggla -att nu kommer de nog tänder, sen när hon upptäckte, observera UPPTÄCKTE, händera så sa alla -Oooo vad hon tuggar, de måste va tänder, men halllå!? hon har upptäckt sina händer, barn stoppar ALLT i munnen!!!

Många tecken finns de och eftersom hon bara va "sjuk" i en dag så börjar jag tro mer på tänder än förkyllning!
Har hon så ont som jag hade igår då förstår jag att hon va gnällig för då gnällde till och med jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar