20 maj 2009

Fynd

Efter BVCbesöket så gick jag omkring lite i Götene så att Cajsa fick sova klart i vagnen.
Gick upp på järnia där jag fyndade lite kläder till Cajsa, mig och Fredrik (eller Fredriks va inget fynd)
Sen efter det så gick jag till ICA och hämtade ut ett par skor till Cajsa som jag beställt från ellos (inte heller något fynd).

Fredriks T-shirt, 99:-
Kofta till mig, 50:-Klänning till Cajsa, 35:-
(storlek 86 men den är ganska liten i storleken så passar utmärkt i sommar)Skor från ellos till Cajsa, 179:-
Luvtröja till Cajsa, 58:-
(Storlek 86 men med uppvikta armar blir det en utmärkt jacka nu i sommar)
Förresten kollade med BM om Cajsas utslag, hon trodde inte på tredagars utan mer på ett vanligt förkyllningsvirus som gett utslag men jag tror nog faktiskt ändå att de va tredagars för de stämmer in helt på de men jag tror inte hon förstog riktigt vad jag sa. Jaja de återstår ju att se =) prickarna har nu i alla fall vandrat ut på armarna och benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar