1 maj 2009

Natt nr 4

Jaha då var natt nr 4 = med ett bakslag =(
Igår kväll somnade hon som vanligt vid 20:00 och sen vaknade hon klockan 01:20 somnade om igen till klockan 01:30 med min hjälp, vychade i sängen.
Sen vaknade hon redan klockan 01:40 igen lagom till jag precis somnat igen, då grät hon lite mer och jag fick ta till fläckten för att lugna henne men återigen tog de bara 10 minuter, sen sov hon till 05:00 (cirka) och åt en flaska med välling, efter det va hon lite svår att somna om men efter lite rullande och klättrande i sängen så somnade hon igen och sov till 08:00.

Denna natten kändes de som att "stackars barn när ska du få slippa gråta på natten" jag ville så gärna ge efter även om de bara handlade om MAX 10 minuters lugnande och vychande per gång, men det är ju nu som jag måste stå på mig och int ge efter, de kommer ju bakslag och faller jag för dom så vet ju inte Cajsa vad jag vill ha ut av detta så det är bara att kämpa vidare.
Fredrik får ta henne en morgon nu så jag får sovmorgon, han är ju långledig =)

Nepp nu ska jag gå och göra mig i ordning, ska iväg på Fredagsfika hemma hos Annelie idag, och med Fredagsfika vet ni vad jag menar...
Massa barn och mammor!

GRATTIS My på din 16-årsdag, synd att vi inte kan komma ner till Gbg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar