15 maj 2009

Gäsp

Jag är såååå trött!
Cajsa är ju inte riktigt sog själv som ni vet (om ni läst tidigare)
Hon gnäller och snorar och sover inte och äter inte som hon ska.
kna59*Hon har börjat vakna allt tidigare på natten, inatt vaknade hon klockan 00 första gången men somnade igen på 10 minuter men sen vaknade hon klockan 3:20 och ville äta men de e för tidigt mot va vi försöker vänja henne vid, efter en timmes gnäll så gav jag upp då fick hon mat, ville dels inte bråka med henne för mycket då hon inte är helt ok plus att jag ska jobba idag och spela älvaslag så vill inte trötta ut varken mig eller henne (hon ska va med farmor & farfar imorn) sen vaknade hon klockan 7!!! det har hon inte gjort på länge!

Jag SKA vila middag idag så jag orkar jobba ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar