14 maj 2009

Sammanfattning

Sitter här och dricker min frukost (soppa) och Cajsa studerar fönsterbrädan, hon skulle mer än gärna dra ner både lampa & blommor men som tur är så når hon inte blommorna än =)

Jaha, en liten sammanfattning från gårdagen.
eller ja jag gjorde ju inte så mycket vilade middag med Cajsa på morgonen då hon vaknat lite oftare på nätterna, dels äter hon dåligt och sen är hon fortfaran snorig och bajsar i stort sätt hela tiden!
Sen slappade vi på dagen och sen när jag tänkte gå ut och gå med Cajsa så somande hon så ville inte väcka henne.
Sen lagade jag mat som jag precis hann slänga i mig innan jag åkte till jobbet, där blev det smörgåstårta till kvällsmat såååå gott =)
Fick även lite mer jobbtider, jobbar på fredag ( de visste jag redan) sen fredag & lördag nästa helg =)

På Lördag nu blir det älvaslaget =D
HEJJA PÅ OSS!!!!!!
Milfs & Dilfs heter vi =) Vi spelar klockan 09, 10 & 11, jag kommer stå på näsan redan på första sträckan då jag i stort sätt glömt hur man springer, har ju inte sprungit sen innan jag blev gravid =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar