17 maj 2009

Helgen

Har inte svikit er, bara haft fullt upp =)

I Fredags jobbade jag kväll och sen så va jag tvungen att packa Cajsas gerjer som skulle tillbringa ett dygn hos Farfar och Farmor plus att packa våra grejer inför älvaslget.
Vi va URKASSA, eller ja, vi va duktiga på att bli utebrända i alla fall =D 3 utbränningar på en match, de måste vara rekord, jaja kul ahde vi i alla fall =D

Imorses kom Cajsa hem, helt förstörd stackarn hon hade varit jätte ledsen så nu lär de ju va ännu jobbigare för mig att lämna bort henne, de som va första natten och allt =(

Hon har fått feber igen så hoppas att tänderna bryter ut snart så hon blir sig själv igen vårat lilla hjärta! Idag stog hon förresten 3 hela gånger utan att hålla sig i =)
bara i ca 5 sekunder men ändå =)

Sen nu på kvällen så jobbade jag igen och nu sitter jag här och lyssnar på Norges vinnarlåt.

Älvaslaget var mycket trevligt!
Vi spelade tre matcher och va som sagt säkert dom sämsta där =) efter de så grillade vi hos Nina & Loffe och sen fortsatte kvällen hemma hos oss, alla va skittrötta efter att ha hållt igång hela dagen! Trodde jag skulle sova bra när jag va barnfri men jag sov betydligt mycket sämre, vaknade en gång i timmen av längtan =)

Vårat lag och en massa annat folk

Sofie & Annelie

Pojkarna efter grillningen =) helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar