9 maj 2009

Projekt Smal

Nu är det 2 månader sen jag påbörjade mitt Projekt Smal och resultatet är så här.
Eller ja, först så ska jag ju kanske erkänna att jag inte vart så värst jätte angagerad i de sista månaden =/ har bara bytt ut ett mål och varit slapp med träningen och ätit lite godsaker imellan åt.

Vikt: -5,3 kg
  • Start: 73,7 kg
  • 1 Mån: 69,2 kg
  • Nu: 68,4 kg

Bröst: -4 cm
  • Start: 98 cm
  • 1 Mån: 94 cm
  • Nu: 94 cm

Mage: -2 cm
  • Start: 96 cm
  • 1 Mån: 94 cm
  • Nu: 94 cm

Rumpa/Höft: -5,5 cm
  • Start: 109 cm
  • 1 Mån: 106 cm
  • Nu: 103,5 cm
Som ni ser så är det ganska så oförändrat, syns bara på vikt och rumpa men som sagt, har vart väldigt slapp med både soppa och träning, de possetiva är ju att jag inte gått upp i alla fall =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar