7 april 2009

Dagens Slut

Jaha då har dagen börjat att skrida mot sitt slut vilket innebär diskning av nappflaskor (3 st) koka vatten och portionera upp ersättningspulverpulver sen sova =)

Idag så har som sagt jag och Cajsa vart i skogen och fotat sen åkte jag och Fredrik till Lugnås för att väga oss på en sån där "proffsvåg" som visar kropssfett o vätska och hela fadderullan, jag hade tappat bort mitt papper från förra gången så hade inget att jämföra med så fick ett nytt idag så nu vet jag vart pappret är tills nästa vägning om 4 veckor så då kan jag jämför då i alla fall!

Sen när vi kom hem så blev de grillning med Simon och Virre.
Tuss, Martin & Adde kom och lekte åskådare, eller ja Tuss va snäll och passa på Cajsa medans vi åt och Martin, ja han, han hade mest ont i magen =D

Imorn kommer Jennie (syrran) och hennes son Noel, då ska vi fota igen, ovanligt va =)
Ne men mamma vill ju som sagt ha bilder på alla 4 barnbarna och jag är ju utpekad till att fixa detta vilket jag tycker är himla roligt!
Så imorn måste ni hålla tummarna på fint väder, eller ja, i alla fall inget regn!
Är roligare om alla korten kan bli tagna utomhus, om de nu skulle regna imorn så får jag fota Noel på Lördag istället då vi ska ses igen hemma hos Natalie (oxå en syster) för påskfirande!

Nepp nu ska jag gå och fixa inför natten, Fredrik har varit snäll och fixat vattnet och pulvret så jag behöver bara diska flaskorna.

Nattnattinattnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar