2 april 2009

Fart & Flängt

Idag kom Carro och hämtade mig och Cajsa, vi knökade ner barnvagnen i hennes lilla koffort och drog in till stan. Där shoppade jag en keps till Cajsa och presenter till Cajsas alla kusniner så nu är jag i stort sätt ruinerad eftersom alla tre fyller samma månad =)

Letade fibrilt efter en jacka och ett par skor till Cajsa men jackor fanns de bara tunna sommarjackor, och skor, ja skor, dom va SVINdyra! Jag ger inte 500 riksdaler för ett par skor till Cajsa som hon växt ur om 1-2 månader, nepp! Tacka gudarna för tradera och blocket =D
Vad de gäller jacka så får de väl bli en sån där tunn och så får jag köpa en fleece att ha under.

Cajsa fick testa ett par solbrillor på Lindex =)


Cajsa i sin nya keps, så söt om ni frågar mig =)

Jaja när vi kom hem så grillade vi ett gäng och hade mysigt! Cajsa va dock lite grinig för hon va mycket trött på vagnen efter att ha suttit i den hela dagen.

Cajsas nya hobby, käka skor =)
PS; köpte en ny mössa till henne me och hon ser ut som självaste påven ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar