23 april 2009

Eget Rum

Igår grejade jag och möblerade om i Cajsas rum (igen) för att kunna få in hennes spjälsäng där, ja just precis, hennes spjälsäng för nu har jag samlat mod till att flytta henne till eget rum i hopp om att hon ska sova bättre, eller ja, för att alla ska sova bättre.
Tror ni de funkade???
Icke sa nicke, den ända som sov bättre va Fredrik för han hörde henne inte, hon vaknade och åt som vanligt och nackdelen med att hon nu sover i eget rum är att jag får sitta i en fåtölj bredvid när de är matning och hålla mig vaken, annars brukar jag lägga henne bredvid mig och slumra samtidigt men de går ju inte nu men jag tänker inte ge upp för jag ska få bort hennes vakna nätter men i helgen kommer min syster och hennes familj så vill inte ge mig in i "nattvakandet" än så får vänta tills nästa vecka, just nu så får jag bara stå ut med att vara vaken under matandet över helgen =)

Cajsas rum, ommöblerat
Sovhörnan och min matfåtölj.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!! Jätte fint rum cajsa har..
    Otroligt fina bilder du lägger in i bloggen

    Ha det bra kramiz Malin (bonnafru.blogg.se)

    SvaraRadera