15 april 2009

Ostadigt

Idag lärde sig Cajsa att resa sig mot saker. Hon gör de gång på gång på gång.
Det är ostadigt och hon släpper taget och ramlar (om inte jag står precis bredvid som jag gort hitils alla gånger) hon förstår inte att hon inte kan hålla balansen utan att hålla sig i men de skiter hon i, hon ger sig på de igen när man lyfter ner henne.
De va ju bara härom dan som jag skrev att hon börjat ställa sig på knäna =O

Filmen är tyvär VÄLDIGT mörk och de tar lite tid för henne att komma upp för hon började bli trött och kinkig när jag väl kom på att jag kunde filma =D


Får lägga upp en ljusare film imorn när hon är lite piggare, men just nu vill jag bara visa vad våran lilla guldklimp är duktig =)

En lycklig Cajsa som lyckats ställa sig upp själv =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar