25 april 2009

Hjälp

Nu sitter jag här själv med Henrik (en släkting) och tittar på TV och scrapar lite på datan, alla barna sover och det är sååå skönt, 3 illbattingar som härjat hela dagen har sugit musten ur en! Ska snart gå och sova då jag ska passa på alla tre till dom andra kommer hem igen, Natalie festar och jonathan & Fredrik är i Mariestad på någon bilutsällning. Hoppas dom fortsätter sova så jag slipper gå upp =)

Jaja, innan jag kryper ner i bingen så vill jag ha lite hjälp, jag har gjort fyra välkomstbilder och behöver er hjälp, vilken tycker ni är finast?
Vad den ska va till får ni se senare, de dröjer ett tag till tills de e klart =)

Bild 1

Bild 2

Bild 3
Bild 4

4 kommentarer:

  1. Jag gillar bild nr 3 mest. Vart scrapar du?

    SvaraRadera
  2. Nummer 4

    Malin(bonnafru.blogg.se)

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag tycker bild 3 var skitsnygg!
    Kram Sabine (NooNNoo på fl)

    SvaraRadera
  4. Den svart gråa tycker jag:)

    SvaraRadera